درد داره
 
بچه های دانشگاه غیر انتفاعی زرندیه -
دنيا چيز بدي نيست چيز كمي است....
 
 

سخته ... درد داره

ساعت 01:00 شب وسط کلی لوس بازیای عاشقونه

و هزار مدل قربون صدقه های از ته دل

یه sms بهش میدی با این مضمون

"aziizam asheghetam"

یک دقیقه بعد ..

دو دقیقه یعد......

سه دقیقه ....

دقیقه ها پشت هم میگذره و تو منتظری

اونم بهت بگه "man bishtar"

اخه قبل اینکه شبا باهاش حرف نزنی خوابت نمیبره

نگران میشی ...

بهش زنگ میزنی

داغون میشی...

خورد میشی ...

پیر میشی...

قلبت ب درد میاد...(خاص)

دستات به لرزه میوفته....

بغض راه نفستو میگیره ...

اشک تو چشمات حلقه میزنه

فقط با شنیدن این صدا :

"مشترک مورد نظر در حال مکالمه است"!!!!!!!!

ﭘﯿـﮏ ﺁﺧــﺮُ دیشب ﺳﻨﮕﯿﻦ ریختم

ﻓﻘﻂ ﺳﻼﻣﺘﯽِ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻨــﻬﺎﻥ ﻭ ﺷﺒـﻬﺎ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻠﻨـﺪِ ﻫﻨﺪﺯﻓﺮﯼ ﺧﻮﺍﺑﺸﻮﻥ ﻣﯿﺒﺮﻩ ... 

ﺳﻼﻣﺘـﯽِ ﻫﻤﻪ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﻛﻪ ﻣﺪﺗﻬﺎﺱ ﻛﺴﯽ ﺑﻐﻠﺸﻮﻥ ﻧﻜﺮﺩﻩ ...

ﺳﻼﻣﺘـﯽِ ﺍﻭﻧﺎﻳﯽ ﻛﻪ ﻣﺪﺗﻬﺎﺱ ﻟﭗ ﻫﺎﯼ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﮔﺎﺯ ﻧﮕﺮﻓﺘﻦ ... 

ﻣﻴﺰﻧــﻢ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘـﯽ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﻛﻪ ﺍﻳﻨﻘﺪﻩ ﺩﻟﺸﻮﻥ ﻧـﺎﺯﻙ ﺷﺪﻩ ﻛﻪ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻣﻴﺮﻥ ﺗﻮ ﻓﻜﺮ ﭼﺸﺎﺷـﻮﻥ

ﭘـُـﺮﺍﺷـﻚ ﻣﻴﺸﻪ .......

 



نظرات شما عزیزان:

حسن
ساعت5:56---24 اسفند 1393
سلام. من اولین دانشجوی دانشگاه بودم و بهترینش بودم. همیشه منو به درس خون بودن می شناختن. الآن توی یکی از دانشگاه های خوب دولتی دارم تحصیلات تکمیلیم رو ادامه میدم. ولی حرفم این بود که بخاطر خیلی از کارا که نکردم ناراحت و پشیمونم این درحالیه که در تمام 4 سال تحصیلم تو زرندیه همه منو افتخار دانشگاه میدونستن حتی رئیس دانشگاه. ولی چه سود فقط احساس غم می کنم شاید اشتباه رفتم.

messi
ساعت20:13---16 مهر 1393
داداشی نبودن تو هم تو دانشگاه خیلی درد داره.
خواهش میکنم بیاااا
پاسخ: فدای مهربونیات . . . . . . . . . .


fateme
ساعت17:26---16 مهر 1393
گاهی به گذشته برمیگردیم وبه آنچه گریه دار بود میخندیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


قصد ازدواج نداریم :D . . . شعار ما در زندگی پاکی و درست زندگی کردن در یک کلام آدم بودن است. خاک شد هرکه بر این خاک زیست ٬ خاک چه داند که در این خاک کیست سرانجام که باید در خاک رفت ٬ خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . چون من ندار بودم عروسک قصه ام پرید! دارا که باشی سارا با پای خودش می آید...! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تاریخ ایجاد وبلاگ:1391/12/9
باز هم یه هنر جدید یه آهنگ جدید از بچه های دانشگاه
به درخواست دوستان 13 آذر تولد khanoom sogand خـــدایـــا ! خودم را دوست دارم آغوشت چه اتفاقی افتاده دو برادر... محرم ماه محرم قيامت بي حسين غوغا ندارد احساس رضایت اسیر تو که باشم....آزادمـــــ واقعا چرا ؟؟؟؟ |: طنز باحال دلنوشته 99 ســــــکوت طنز(6)دانشجــــــــوو خجسته عید سعید غدیر خم مبارک :D چرا دانشگاه ها رو خارج شهر می سازن؟:| ضـــــد حـــــــال درد داره نه ندارم.... با من قدم بزن ب درکــــ